Neděle 25. října 2020, svátek má Beáta
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Neděle 25. října 2020 Beáta

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

M67i23c17h46a65l 42H94r82u77b88o19š 4840117532475

Drzim Vam palce, nech Vam to vydrzi co najdlhsie. Tiez som mal kolegynu, ktora mala dieta v 41 rokoch a ked mala ist do dochodku, bola z toho nestastna, lebo zrazu zistila, ze ako vdova nezvlada utiahnut naklady na svoje dieta, ktore prirodzene chce mat co ostatni rovesnici a ist na vysoku skolu. Jeden extrem je, ked deti maju deti a druhy, ked rodicia plodia vlastne vnucence s malou pravdepodobnostou, ze sa doziju skutocnych vnucat...

0/0
2.3.2015 16:11
Foto

A52l48e17n58a 10V74e95s18e18l77á 3633371615278

No, vždycky je to přece MY. Někdo MY, kteří jsem rádi, že máme ve čtyřiceti svůj klid a nikdo po nás nic nechce.. (což je zcela v pořádku, aby bylo jasno). Někdo jiný zase MY, kteří jsme rádi, že nás někdo potřebuje a máme komu co předat.

Vždycky je přece ten pohled "MY". Nikdo si  nepořídí děcko (nebo neměl by si je pořizovat) s pohledem "MY sice nesnášíme děcka ani na fotografii, ale protože jsme charakteři, tak se obětujeme a pořídíme si je".

Ty vaše poznámky o "starých rodičích" zrovna v souvislosti s mým příspěvkem nechápu - má maminka není "stará" v tom smyslu, že by bylo potřeba o ni pečovat ještě ani dnes, kdy už bratr má dvě velké děti a ještě jedno pozdní. Pořád v pohodě hlídá, s malou chodí cvičit do Sokola atd. Lidi nejsou podle jedné šablony, pochopte to konečně...

0/0
2.3.2015 15:24
Foto

M32a90r42t50i34n32a 68T77r98o57j65a23n38o31v86á 5503308325

Pro někoho to dobré je a pro někoho to dobré není. Dítěti je to zpravidla jedno, tomu stačí, když ho mají rodiče rádi a přiměřeně se o něj starají, což lze vykonávat (a i zanedbávat) v kterémkoliv věku.

Obecně by lidi udělali nejlíp, kdyby nestrkali rypák do věcí druhých, do kterých jim vůbec nic není a zametali si před svým prahem, neboli - než začneš vylepšovat druhé, vylepši napřed sám sebe.:-)

+2/0
2.3.2015 13:50
Foto

J15a50n 55J37u60r63e28č42k70a 7145970683123

Dobrý den, se zájmem sleduji reakce na toto téma. Osobně vycházím ze dvou rovin - příroda a člověk.

V přírodě starý jedinec nemá úkol zajistit rozrůstání defektního rodu.

V případě člověka zdravý organismus, který jako mladý dravý a schopný podřídit se době a myšlenkové flexibilitě pro dobu do níž plodí potomka je rozhodně přínosem, než žena nad 40 roky, která ve své povaze si nese priority jako kariéra, společenské postavení, zázemí a po psu ještě doplňuje svůj rodokmen o jedno dítě.

Člověk samozřejmě může produkovat zejména ta mužská populace potomky ve vyšším věku, nicméně kvalita potomka často selhává. Doplníme-li pak ještě výchovu, která na základě "životních moudrostí" takového člověka je poznamenaná řadou extrému a to jak přehnané lásky nebo konstruktivní výchovy, dost často vzniká malý "zmetek", který při vylezení na třetí příčku žebříku u babičky na vesnici způsobí rodinný kolaps.

Pracuji s dětmi a vidím, jak nesamostatné malé vyděrače vytváří tato doba. Rodiče v řadě případů se stávají služkami, které jsou naprosto neobjektivní. Když 6 dětí maluje dle předlohy v barvách odpovídající skutečnosti a jedno dítě ač není barvoslepé maluje jinak, vyhodnotit takovou kresbu jako chybnou je zásah do formující se osobnosti.

Že takoví rodiče cíleně přichází s dětmi o rok později, protože jsou bystřejší - lze odpovědět, že když půjdou do školy v 10 letech budou ještě bystřejší...

To nemluvím o rodičích, kteří přichází s "papírem od lékaře" že jejich dítě je dyslektické, dysgrafické a to vše pouze, aby jim zajistily lepší známky ve škole, neboť jak známo, řada kantorů než by se hádala s bohatými rodiči nebo rodiči, které popisuji dají dětem známky na přání rodičů... Vzniká postupně generace, která nechce odpovědnost za rodinu, je sebestředná, neschopná zátěžových testů, které znají generace, které prošli bídou, válečnými konflikty atd.

A ještě něco na závěr...mladá maminka je vždy přitažlivější než ona 45 babička... Přeji všem hezký den a svůj názor nikomu nevnucuji

+2/−1
2.3.2015 13:30
Foto

J15a43r64o54s96l75a44v 76K31o78m73o48s58n91ý 6866461743304

Dítě raději v mladším věku. Organizmus je v plné síle zdravý. Pak se přece jen projevují opravné mechanismy DNA a to už může být problém (Downův syndrom apod. A přec je nejkrásnější pohled na mladou hezkou mamku s mimčem, jak na uštvanou 45 cítku..

0/0
2.3.2015 12:26
Foto

V66á57c40l32a21v 71C93h40u78c32h90m60a 6635791408556

Už tedy vím o kterých dvou ženách mluví Dušek ve Čtyřech dohodách. ;-)

0/0
2.3.2015 12:16
Foto

V60e78r72o75n89i74k84a 55N83ě70m80e88č11k70o41v95á 6949820408204

Ale dřív neměly ženy jinou možnost, rodily stále dokola, nebyla antikoncepce jako dnes. Navíc, jak ty ženy vypadaly? Unavené, bez vlastni volby. To přece nelze srovnávat.

0/0
2.3.2015 11:59
Foto

V70e82r32o92n59i65k96a 21N84ě69m24e93č18k13o40v17á 6729970408914

Paní Veselá,

nemám děti, abych se jich brzy zbavila. Naopak, abych si je užila. A až přijdou do věku, kdy s mamou klidně zase vyrazí na kolo nebo na hory, mám větší šanci, že se budu moci zapojit. I třeba hlídáním.

A zase ctu, nám bylo smutno, pozdní dítě nám pomůže. Zase je to MY! Takže mate doma jedináčka, se starými rodiči v jeho nejlepších letech + již 100x napsané.

0/0
2.3.2015 11:53
Foto

Ř71e83h47o49ř 90V15l38a18s90á94k 2654804481296

Na otázku, zda je dobré mít miminko po čtyřicítce, odpovídám, že lepší, než vůbec.

+2/0
2.3.2015 8:57
Foto

M83a77r56t79i25n 34P77r72o70k24e56š 5852799972395

a co říct dítěti: synku/dceruško, jsme sice starší, ale kdybychom se rozhodli nemít ve svém věku děti, tak tady na světě vůbec nejsi, co je pro Tebe lepší?

+3/0
1.3.2015 20:08
Foto

O33l32g95a 52T47r47č85k44o82v11á 1548362881307

Změna ve společnosti je dána také možností volby - když se v 80. letech dívky vdávaly, bylo velmi často hlavním důvodem těhotenství nevěsty. Antikoncepce sice byla, ale byly to takové dryáky, že je lékaři mladým dívkám nepředepisovali. Dalším důvodem byla téměř nulová šance získat byt pro samotnou ženu nebo muže. Takže to byla často jediná cesta, jak se osamostatnit. Nevíme, jak by se rozhodly tehdejší mladí lidé, kdyby měly dnešní možnosti se rozhodovat.

+1/0
28.2.2015 21:54
Foto

J88i13r42i 55L87a28l62a 4602928827

Je mi 50 a nejmladšímu diteti je 15 a uz citim, ze je to hranicni. Pomalu mu prestavam stacit a je to logicke. Když ma někdo dite v 45, tak v 15 mu bude 60 a v 18 bude v duchodu. Bude rad, když se dozije konce vysoke nebo svatby. To není normalni. Pokud ma zenska po 40 "materske pudy", mela by se spis pripravovat na vnoučata... ZASADNI věc: divat se na to pohledem rodicu je naprosto sobecke. Je potřeba se na to divat očima dítěte, a pokusit se vzit do jejich situace. Nikdo nechce mit od detstvi stare rodice...Rv

+4/0
28.2.2015 20:59
Foto

P16e24p97e23k 33V91y14s34k40o77č 6668727682386

Taťkodědci a mamkobabky... a dítě ve 3 letech s těžkou cukrovkou...

0/0
28.2.2015 17:21
Foto

K10a80t96e43ř72i77n70a 96H88u52t80o20v24á 9401915780767

Je je jednatřicet a mám dvě malé děti. Čekala jsem, že při nástupu do školky budu v takovém běžném průměru, ale mám pocit, že vyčnívám. Buď se to hemží rodiči puberťáky, nebo babičkami (no pak jsem zjistila, že to jsou maminky). Osobně si myslím, že na to být rodič není žádná věková hranice. Všechno je otázkou priorit. Budovat kariéra se dá i po čtyřicítce, ale rodit děti už je rizikovější. Pokud je někdo mateřský typ, vychová dobře děti kdykoli

+2/0
27.2.2015 13:42
Foto

A72l39e23n45a 33V49e72s20e90l95á 3293951205628

Vidíte, to se ještě zapojím.. protože zrovna náhodou jsem před pár dny byla na kafe s kamarádkou, která učí. A stěžovala si, jak přibývá problémových dětí "starých rodičů". A pak rozebrala konkrétní příklady - jeden ženské, co nikdy děti nechtěla, protože by ji příliš omezovaly a po té čtyřicítce si vzpomněla, že vlastně co kdyby jí ten vlak ujel. Ale celý život zahleděná jen do sebe a neochotná se omezovat, už jaksi ty změněné podmínky moc nezvládla. Jeden přesně jak říkáte - dítě narozené za účelem "záchrany manželství", která se stejně nepovedla... Jedna matka, co každých pár let vymění chlapa, porodí mu dítě... a pak se přesune opět k dalšímu. Čtyři děti, každé jiné příjmení...

Nakonec jsme zjistily, že jádro problému vlastně nebylo ani v jednom případě ve věku. I když samozřejmě je asi pravda, že mnoho pozdních děti zplozeno za podobných podmínek je - možná je jich dokonce víc, než těch, co přichází do normální fungující láskyplné rodiny.

Já mám ve svém okolí štěstí spíš na případy, kdy se rodiče rozhodli pořídit pozdnější dítě k těm větším, co už měli, protože si prožitky s rodičovstvím spojené chtěli ještě zopakovat. A to je asi obrovský rozdíl.

0/0
27.2.2015 12:55
Foto

A26l44e14x54a16n31d28r 86C24h21y19t35i55l 2424232775731

Moje babicka, celozivotni ucitelka prvniho stupne ZS, chodila do skoly jeste v duchodu vypomahat. Pak to vzdala. Rikala, ze uz na to nema, a nebo, ze se to o tolik zhorsilo. Prisla cela rozklepana a napriste, kdyz si chtela privydelat, sla delat uklizecku  do mistniho hotelu. K pointe se dostanu na konci. 

Me meli rodice, da se rict, z lasky a vicemene se mi nijak nevenovali, byl jsem odjakziva samostatny, s nicim jsem nechtel pomahat. Po 13 letech prisel na svet bracha, ktery byl porizen za ucelem zachrany manzelstvi. To se ovsem nepovedlo a nasi se rozesli po dalsich trech letech pomerne ve zlem. Od te doby matka na vychovu uplne rezignovala, otec se odstehoval na druhou stranu republiky a vsechno okolo bratra jsem resil ja, babicka a moje teta. Dnes jsem vniman vicemene jako nahradni otec. A muzu zodpovedne prohlasit, ze babicka na to i dle jejich slov uz nestacila. Uz jen u psani domacich ukolu byla neskutecne vynervovana, ze me opakovane pozadala o zasah (tak jsme byli tehdy domluveni). Pointa je, ze babicka nemela volbu a kdyby ji mela, jiste by nas nechtela vychovavat. Samozrejme, ze to vicemene zvladla, ale pak sama prohlasila:"Stary lidi by nemeli mit deti".U nas selhali oba rodicove a nase babicka je dikybohu ve sve podstate uzasna stara pani, ktera se nas proste ujala. Diky ni jsme oba odmaturovali a jsme dnes slusne zamestnani.

+3/0
27.2.2015 12:39
Foto

A42l60e10x93a42n54d91r 76C41h34y33t81i81l 2514102775881

Pan Vlcek ale nerika, ze to nejde, ale ze je s tim spojeno vetsi riziko nez u mlade zeny. Psychicka a fyzicka odolnost je pak u mladych take lepsi nez u starsich lidi.

+3/0
27.2.2015 12:09
Foto

A64l74e19x84a84n57d57r 84C24h12y36t96i92l 2404962225311

To ale neni socialisticky model, takto se to praktikuje i v ryze kapitalistickych statech;-)

Do triceti let nemusite chodit na tak caste kontroly do nemocnice. Je to kvuli zdravi a rizikum pro matku i dite.

Zmena chovani ve spolecnosti je dana tim luxusem, ktery dnes mame. Vetsina si ho chce proste uzit jeste pred duchodem. V duchodovem veku toho vetsina uz moc diky ruznym zdravotnim komplikacim nenachodi. Dnes je tedy moderni cestovat/uzivat si zamlada a deti si poridit dele. Taky jsem nejdriv postavil dum a az po tricitce prislo miminko, kdyz jsme si byli jisti, ze vypadek platu ustojime. Kazdy ma svou motivaci.

0/0
27.2.2015 12:06
Foto

A86l45e19x68a82n89d21r 77C73h96y94t15i42l 2694182565651

Mam v okoli mnozstvi zen, ktere opustily manzely po 40tce, uvedomte si, ze prumerna zena nikdy nevi co chce;-)

Zeny si musi neustale myslet, ze maji doma vynikajiciho muze, ktereho by tezko nahrazovaly. Takze i kdyz ulitne, tak se k nemu vrati, protoze zamilovanost je pomijiva a zvitezi zdravy rozum.

+3/0
27.2.2015 11:59
Foto

A76l47e67x88a56n13d52r 18C27h52y64t78i47l 2934352685591

Fyziologicky to jiste takovy problem nebude, i kdyz je tam zvysene riziko jak pro dite tak pro matku. ALE clovek do duchodu nema klid a pokud je dite nejak vzpurne (a to treba i prilis benevolentni vychovou), tak mlady rodic psychicky vydrzi vice a je schopen napor ustat a situaci vyresit. Starsi rodic si ani nenecha poradit, protoze ve svem veku vi nejlepe, jak se deti vychovovaji. Tenhle priklad je od nas z rodiny. Divka bez problemu, prvni hoch nezvladnuty, a druhy porizen po ctyrictce a taktez nezvladnuty az se k tomu musela pozvat socialka a psycholog. Starsim lidem po 40 bych dite urcite nedoporucil. Ale kazdeho rozhodnuti, nikomu se ohledne rodicovstvi nic neprikazuje nebo nezakazuje.

+2/0
27.2.2015 11:41
Foto

L63u64k67á30š 80O84m97á17č21k59a 5621794811416

R^

0/0
27.2.2015 11:39
Foto

L28u50k37á62š 59O54m42á39č41k66a 5591644471566

To je fakt špatný...

0/0
27.2.2015 11:37
Foto

L98u35k12á68š 46O81m15á53č88k45a 5951614691806

Přesně tak.

0/0
27.2.2015 11:35
Foto

L52u88k38á45š 20O46m38á20č40k75a 5231264341326

Dle čeho soudíš, že ve 35 letech "žena ví, co chce"?

0/0
27.2.2015 11:35
Foto

L11u69k25á47š 51O18m84á56č92k42a 5981364731606

Dobré tak pro starou pannu za zenitem, která si vzpomněla, že ještě možná žije... Dítě se má rodit, když je žena mladá.

+2/0
27.2.2015 11:34
Foto

J65a96n 84T61o93d88o76r30o29v36i19č 9695241717912

s ženou.

+1/0
27.2.2015 8:18
Foto

J32a65n 80T31o86d74o80r23o28v72i59č 9945951947452

My jsme si z ženou v tomhle věku miminko pořídili a je to nádherné.:-)

0/0
27.2.2015 6:32
Foto

A83l71e76n28a 74V78e38s64e39l43á 3333481945208

Já si nemyslím, že by měly být dva tábory. Já se za sebe hlásím k tomu, že každý má mít děti tak, jak to vyhovuje jemu a ty tendence vytvářet nějaký "tábor", který musí těm zpozdilým vysvětlit, jak je ta jejich volba špatná, prostě nechápu.

Pokud beru dítě, jako něco, co mi překáží v tom, abych měla svůj klid a čas na koníčky, budu si je hledět rychle odbýt a pak si užívat těch vytoužených prodloužených víkendů. To je přece v pořádku. Zní to možná ode mě trochu posměvačně, ale není tomu tak - já ty děti taky takhle měla a svobody mých jednapadesáti let s dospělými potomky si užívám s chutí. Ale taky vidím mého bratra, který byl pozdním dítětem narozeným rodičům těsně před čtyřicítkou, takže pozici dítěte dobře znal, který si nyní  -  taky s manželkou oba těsně před čtyřicítkou - pořídil s odstupem třetí dítě, protože prostě to viděli opačně... Ti dva starší už mají spoustu svých zájmů, vyjet si na výlet s rodiči už je nebaví a jim to, že už je najednou jakoby nikdo nepotřebuje, chybělo. A když si chtějí někam vyjet sami, tak jim ta má "dvakrát stará" babička malou ochotně pohlídá, i když podle všech prognóz zdejších sejčků se snad neměla dožít ani synovy promoce... (Ano, můj otec se bratrovy maturity nedožil - zemřel při autonehodě... což bohužel dle statistik potká i spoustu mladších rodičů.)

0/−4
26.2.2015 11:09
Foto

A41l47e69n84a 10V20e43s54e52l73á 3263841825668

Já nepřesvědčuji, že je to "super". Jen, že je to celkem normální. A je i normální, že někdo je starej už ve čtyřiceti a někdo osmdesátiletý ještě ne. Něco je v tom, co je nám dáno geny, něco zas v tom, co si ve své hlavě nastavíme. To první bude problém poměrně vzácně - ona ta příroda není tak úplně blbá a spousta fakt starých (tělesně starých) čtyřicátnic už prostě neotěhotní... Pokud ano, tak to tělo na to většinou (připouštím, že ne vždycky) má. Pak je ta sféra ukňučenejch lidí, co vidí za vším problém a staří se cítí daleko dřív. No, tam snad taky není problém v dnešní době, aby to dítě neměli, když se na to tolik necítí, ne?

A pak zbývají ti, co jsou tělesně v dobré kondici a chuť a elán do rodiny mají. A proč by si měli těmi druhými dvěma skupinami nechat namlouvat, jak je to špatně?

Mimochodem - pokud se potomek na své rodiče dívá optikou "žádnou radost z nich nemám" - v té rodině je něco sakra špatně. A není to věk.

+1/0
26.2.2015 10:38
Foto

T87e44r92e80z34a 83H52a46j92k95o95v23a 5937112504870

Vy toho teda vite....;-D

0/0
26.2.2015 10:21
Foto

T63e35r84e13z85a 35H88a19j94k84o12v38a 5297132124880

Ne, zeny maji proste ve ctyriceti a pozdeji bezne sex...no a to se potom muze otehotnet, to neni zadna moda.

0/−1
26.2.2015 10:19
Foto

T94e70r75e94z49a 51H24a21j67k93o53v73a 5877852254410

R^

0/0
26.2.2015 9:45
Foto

T13e64r19e89z10a 79H79a62j54k82o85v49a 5817242274890

No a? Vy jste pane Hajek ta zena?  tak ma ve 46 letech skolku...no . 

Mam dojem, ze se vam to primo hnusi, ze takova starena jeste zije.

0/−3
26.2.2015 9:44
Foto

T93e17r28e33z34a 55H47a21j21k72o45v91a 5807252304180

Prosim vas nechte toho. Zeny jsou v tom veku od prirody stale plodne...tak to nechte na nich. 

POkud zena dite mit nechce, nic ji nedonuti, a naopak je to taky jeji vec.

0/0
26.2.2015 9:43
Foto

R68a69d34m64i92l21a 88S24i89m23č49á65k65o73v39á 5525763635795

Vždy budou 2 tábory - ano nebo ne. Přikláním se k tomu, mít dítě spíše dříve. Já měla dceru ve 26, dnes je jí 18... Jsem ve věku, kdy už mám relativně klid, čas na koníčky, s manželem cestujeme, zajedeme si na prodloužený víkend... Na druhou stranu, moje známá loni porodila své první dítě ve 45, dnes už malou vozí do jesliček a chodí do práce... Absolutně nechápu... Pár kamarádek taky porodilo po 40, vždy měly nového partnera a chtěly s ním dítě... Dnes jsou skoro všechny s dítětem samy... Znám tohle i z pohledu dítěte, pamatuji, jak moje kamarádka na základní škole měla starší rodiče a hodně se za to styděla... Samozřejmě, všechny dámy, které tady obhajují pozdní porody, si tím samy prošly a budou psát, jak je všechno skvělé, úžasné, jak omládly. Je dobré se na to podívat i z ekonomického hlediska a myslet trošku dopředu. Dnes děti podporujete do nějakých 25 - 30 let. Dcera chce jít na vysokou školu, příští rok maturuje a pro nás to znamená několik tisíc měsíčně... Všechno má svá pro a proti...

+9/−1
26.2.2015 8:05
Foto

V80e67r91o17n56i26k97a 78N36ě44m87e80č39k62o76v79á 6219880618964

Vy tak přesvědčuje, jak je to super mít ve 20 matku v důchodu, že vám to vůbec nevěřím. Zkuste pochopit, že budete v důležitých okamžicích vážně stará a nakonec kvůli vašemu věku prostě nebudete. Mám pár známých s takhle starými rodiči a radost z toho nemá ani jeden. Není to jen o vás.

+1/0
26.2.2015 0:09
Foto

P81a27v13e42l 20H16a80r54m46á43č91e25k 7267441491498

Věk ženy nad 35 let není zárukou toho, že už ví co chce.

+11/−1
25.2.2015 13:21
Foto

M75a62r76t47i93n41a 62M79o12u41d20r13á 7880923276639

Jestli je to dobré, zpravidla ukáže až čas. 

Ten sice měří všem stejně, ale očekávat "spravedlivé" porce může být bláhové.

Příjemné to ale zcela jistě je. 

Alespoň zpočátku.

+3/0
24.2.2015 20:56
Foto

J24e66r96o62n64ý59m 95K50o44p52l 1414917525719

Dívejte se na to z pohledu dětí. Moje děti porodila jejich matka v 28 a ve 30 letech. V 35 si uvědomila, že si v životě moc neužila, tak si našla milence, rozbila rodinu a děti přestěhovala za milencem hodně daleko. Takže moje  děti přišly o rodinu, přišly o tátu. Táta by se jim sice rad věnoval, ale má je jen pár týdnů v roce.

Nejsou na tom lépe děti matky nad 35, která už ví co chce a váží si toho, že její děti mají rodinu a tátu , který je má rád a věnuje se jim ???

+5/0
24.2.2015 13:49
Foto

J64e93r23o36n13ý58m 21K23o12p50l 1644327395789

Ano dívejte se na to z pohledu dětí. Moje děti porodila jejich matka v 28 a ve 30 letech. V 35 si uvědomila, že si v životě, moc neužila, tak si našla milence, rozbila rodinu a děti přestěhovala za milencem hodně daleko. Takže moje  děti přišly o rodinu, přišly o tátu. Táta by se jim sice rad věnoval, ale má je jen pár týdnů v roce.

Nejsou na tom lépe děti matky nad 35 , která už ví co che a váží si toho, že její děti mají rodinu a tátu , který je má rád ???

0/0
24.2.2015 13:48
Foto

V94á77c65l53a25v 38V11l58č47e85k 1848260654356

Rodit po 40 je blbost fyzická (nejméně problémů je mezi 20-30 rokem ženy) i sociologická (děcka, které vodili do školy rodiče důchodci jsme šikanovali)V

+7/−3
23.2.2015 23:01
Foto

M13a50r10e69k 37B39e76n25d89a 5614884686515

naprostý souhlas.

0/0
23.2.2015 17:19
Foto

J10a64r56o96s41l29a27v 55T66a86c87h75o24v70s15k55y 2362510864910

Jo je to rozdil 20 let, coz petiletemu muze pripadat jako hodne velke cislo.

0/0
23.2.2015 3:00
Foto

J84a20r60o49s94l94a10v 11T78a86c13h63o56v85s10k93y 2902870524950

Me zase prijdou divni lidi, co nechteji deti

+1/0
23.2.2015 2:57
Foto

J48a79r45o63s22l92a22v 67T71a69c62h20o12v76s65k88y 2142160124450

Jestli se pohybujete v prostredi z vyssim vyskytem psychopatek, tak to jeste neznamena, ze je to vetsinovy trend

0/0
23.2.2015 2:54
Foto

J29a25r75o79s83l33a29v 37T70a20c64h48o97v89s52k14y 2742960374120

Hloupe pocty

+1/−5
23.2.2015 2:53
Foto

L81a41d39i19s33l91a61v 78J29í20l89e83k 9852179762331

Co píšete, je krásné. Je to skutečně individuální.

+1/0
22.2.2015 20:51
Foto

L14a65d78i87s72l84a96v 60J14í24l22e21k 9332619242161

Četl jsem to v nějakém časopise. Nikoliv hned, po čase se někdo rozepsal o pochybné lékařské praxi a tento případ uváděl.

0/0
22.2.2015 20:44
Foto

L78a10d62i87s85l65a55v 90J71í50l18e60k 9302809612901

Souhlasím s vámi. Každý věk má své problémy a rodiče každého věku musí řešit mnoho problémů. Nelze tedy některý věk označit jako ideální. Ti mladší rodiče zvládnou snadněji některé problémy díky vyšší energií nebo častěji díky pomoci rodičů.

S případem, že babička nebo babička s dědečkem museli zvládnout výchovu vnoučete nebo vnoučat jsem se taky setkal. Zvládli to.

+1/0
22.2.2015 20:42
Foto

A23n29n10a 19K27i49r38š96o43v77á 9156180795503

A tak si říkám, v jakém věku  asi  měly ženy  děti, když vidím ty staré rodinné fotky - kupa sourozenců od miminka až po téměř dospělé děti - takže rodit po čtyřicítce normální je. Jen my máme zažitý ten socialistický model - dvě děti  porodit  do třiceti, a pak čekat na vnoučata ?

+8/−5
21.2.2015 16:48

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz